Asliiiiiii012301 5+2 yim betam 6320 kesem görünmedi TSH m 3.86 çıktı doktrum levitron başladı ,aynı zamanda jobiss de yazdı iyot eksikligin olur dedi benimle aynı durumda olan var mı arkadaslarb
Sineemiis Asliiiiiii012301 salı günü görmüştük biz keseyi 5 haftalık demişti betam da muhtemelen senin değerlerinde falandır bende 2 yıldır troid ilacı kullanıyorum iyot bebeğin beyin gelişimi icin iyi birseymis :)
Sibel54 Asliiiiiii012301 5+6 cnm 3 gun once gittim kese gorundü beta 4260 tı sana neden o ilaçları verdıkı
Minnakbiranne1 Biz 5+6yız 🥰 kan sonucum 68 çıkmıştı bu haftaiçi tekrar kan değerine baktırıp ondan sonra doktor randevusu alıcam daha gitmedim doktora
derindemir Asliiiiiii012301 normalde en fazla beta 3000 lere geldiğinde kese görünür.bence başka bit doktorada görünün.ya beta yanlış ya kesenin görünmemesi
Didemmmmm Asliiiiiii012301 bende 25 dakika sonra 5+1i olacağım canım😉 perşembe günü gideceğim doktora inşallah güzel haberler alırız 🙏