Eymenbby4 mervederin ben wee baby kelebek emzikten aldım belki tutmaz diye pahalı bişey almadım ama bırakmadı emziği bende hep wee baby kelebek sistem olandan aldım
Epifenomen mervederin avent ultra air almıştım kolay tuttu. %98 tutma oranı veriyor zatenBibs bile tutmamıştı
Epifenomen mervederin bibs in ucu biraz büyük. Ağzı ve çenesi küçük olan bebekler zorlanıyor. Ben de çok severek aldım ama maalesef tutmadı hep boğulur gibi oldu öğğğ dedi kusar gibi attı. 😑 Ama her bebek bir değil. 11 emzik deneyip hiç tutturamayan da var 🙈
Meriiii9 mervederin Ben avent ultra air emzik almıstım tutuyo şuan Cok arastırmısdım zaten cogu bebek tutuyo bu emziği