GFOK21 Kızlar çok yakın arkadaşım doğum yaptı Sizce hediye olarak ne almalıyım Çeyrek götürmek isterdim ama şuan öyle durum yok Para mı taksam , takım vs mi alsam Yada başka önerisi olan ??
Aysenurctn32 GFOK21 ihtiyacı olan bir şeyi alabilirsin. Eğer bütçen varsa ve almadıysa A101 e bebek diyafonu geliyor mesela. O tarz bir şey olabilir..
Melike GFOK21 En mantıklısı para vermek en azından kendi ihtiyacı olan birşey alır. herkes kıyafet vs götürüyor zaten anne yeteri kadar alıyor ve ne eksik ne ihtiyaç en iyi anne bilir sonuçta
Dilek0809 GFOK21 aile albümü alsanız yakın arkadaşsa böyle deriden kaliteli olanlar çok güzel olur en başa da bebeğini koyarsınız çıkartıp devamını da kendisi getirir. Hep aynı hediyeler geliyordur zaten zıbın takım bu farklı olur
Sdakc GFOK21 bez en lazım olan şeylerden bez katlayıp 3 katlı yada 2 katlı pasta şekli verebilirsin hem görünüş olarak hemde kullanılacak bir hediye olmuş olur
Purpura26 GFOK21 Bence şuan paraya daha çok ihtşyaçları vardır bezi falan derken. Ben para isterdim yani. Ya da gerçekten eksiğini bildiğin bir şey varsa onu al kıyafet falan alma onlar zaten vardır. Oyun halısı alabilirsin mesela hediye götürmek istersen illa
GFOK21 Sağolun kızlar sanırım para en iyisi Kendi ihtiyacını alması daha mantıklı olabilir Y Teşekkürler hepinize ♥️
asiltosumm35 GFOK21 para takmak en mantiklisi canim. Cok eksik var kiyafet alsan gereksiz oyuncak alsan cok kucukler. Ama parayla bebeginin bezini alir islak mendilini alir veya begendigi birsegi alir daha ise yarar
elifinannesiiii Para takın bencede kendi ihtiyacına göre bebeğine bir şey alır ihtiyacı karşılamış olursunuz😊