Prensesannesi41 hmm genel anestezi oldun yani uyanmasi biraz daha zor oluyo bildgm kadariyla cünkü daha önce genel anesteziyle ameliyat gecirdm gerci cok cabuk uyandm ve hemen ayaklandm ben doktorm da agri esigin cok yüksek kolay dogum yaparsn demisti ayni doktora gidiyorm zaten bakalm smdi kolay olcak mi ameliyat oldgm icn biraz daha az endise var😊