Kızlar suan 33haftalık olucam. Doktor mayısın 20sı dogum dedı sonradan 10 15 mayıs gıbı erken alırım ıkızler burcu olmasın ınat ıstedım olsun ıstıyorlar cocugumdan bılıyorum dedı sakacı bıraz doktor. Ilk cocugum 38 haftadamı dogum daha ıyı 40haftadamı bazıları 40hafta dıyor ılk cocugun bekle dıyorlar sızce. Nasıl yapım yardımcı olurmusunuz. Bu arada sezeryan dogum olacam