Bende şu sıralar onun peşindeyim 😄 ben çok beğeniyorum çok araştırdım. Tam benim beklentilerimi karşılıyo. Küçülmesi falan çok iyi. Hafifte. Bugün bide mağazada lima modelini gördüm. Time ile aynı hemen hemen. Ufak tefek farklılıklar var sadece. Hangisi ucuzlarsa onu alıcam 😄