Mervesb Merhhaba, 12 haftalık gebeyim 5.haftadan beri bas agrısı boyun agrısı şakaklarımda ensemde agrım oluyor doktora girtik ama mr a gıremedım düşük bı kas gevsetıcı sürüyorum agrı kesıcıde hıc ıcmedım cok zorlanıyorum böyle bısey yaşayan oldumu hıc ??
Sedakbyk Mervesb ilk haftalarda inanilmaz basim agridi sebebi tansiyon dusukluymus kac sise serum yedim ama fayda etmedi
Aysenurctn32 Mervesb Ben yaşamıştım titreme tutmuştu kusmalarım da başlamıştı doktor çok zararlı hiçbir hap kullanma diyip vitaminle birlikte serum taktı ama en masum olan ağrı kesici parol tamamen bittim artık dayanamıyorum dediğinde onu kullanabilirsin dedi..
Esrelf Mervesb vücudunuz bebeğe ve artan hormonlara alışmaya çalışıyor. Bende 5. Aya kadar gün aşırı nerdeyse migren ağrısı tutuyordu. Yani böyle çıldırmak üzereydim.sadece parol içebiliyorum o da kesmiyor. Acilde parol taktırıyordum kolumdan o biraz hafifletiyordu. 5 aydan sonra magnezyum başladı doktor. O beni baya rahatlattı. Paroldan 1-2 saat sonra içince ağrım hafifliyor. Sizin haftanız daha küçük magnezyum başlanmayabilir. İleriki haftalar için aklınızda olsun. 🌸 migren taşları var mentollü başınıza sürünce biraz rahatlatıyor. Gebelikte kullanımın kısmını tam bilemiyorum ama ben mecbur kalınca kullandım. Başınıza eşiniz masaj yaparsa o da iyi gelir.
Sevcantanriverdi Bende çok şiddetli baş ağrısı yaşadım ilk üç ay doktorum magnezyum ilacı vermişti ve baya iyi geldi isterseniz sizde bir danışın
Mervesb Esrelf o taştan sürüyorum ben de birax hafifledi sayılır ama ağlayarak buz torbasıyla uyuyorum bu hafta doktoruma danısacagım vıtamınlerim düşmüş olabılır
Esrelf Mervesb birde mide bulantınız yoksa bolca su için en az 2,5 litre.susuzlukta baş ağrısı yapıyor. Allah kolaylık versin zor gerçekten.