Hamislerim girdiklandan yukariya doğru bisey var sanki yumru degol ağrı desem oda değil iki gün önce gogus kafesim de de bisey vardı çok şükür geçti ama tuhaf anlatamıyorum ne olduğunu her cuma iğne vurdurmaya gidiyorum ama hemen ellerimi dezanfekda ediyorum eve gelir geelmez iç çamaşırima kadar degistiriyorum beş dkka bile durmuyorum acilde maskem de hep takarim sizce nedir bu korkuyorum😔 bu arada 15+3 haftaligim