mrveyvz Asi_0658 Konuyla alakasız ama doğum sonrası gecelik istediler mi acaba? Ilk doğumum etlikte sezeryan olmuştuda doğum sonrası gecelik istemişlerdi o yüzden soruyorum.
Asi_0658 mrveyvz hayır istemediler sadece yakınlarınızdan giyeceğiniz takımları istiyorlar sizi hemşireler ve oda destek ekibi giydiriyor ayağa kaldırıyorlar