kucuktospam canım biz şey yapmış idik karakolu arayıp sormuş idik onlarda gideceğiniz hastaneyi arayın size mesaj göndersinler demiş idiler öyle çıkarsanız sıkıntı olmaz dediler ki olmadida. Aradım hastaneyi mesaj gönderdiler bize şu saatte acil randevusu var diye gitmiştik