Kızlar bazen istemsiz şekilde sinirleniyorum her insan gibi sesimi yükseltip bağırıyorum :( bu arada 21 haftalığım. demin de öyle oldu. Bebişim korktu mu bilmiyorum da hareketleri arttı bir anda herhalde ben bağırınca korktu :( bir daha yapmam böyle ama hep pişman oluyorum sizde de oluyor mu böyle :(