__Papatyaaa__ Kesenin gözükebilmesi için bildiğim kadarıyla beta değerinin 3000′in üzerinde olması gerekiyor diye duymuştum. Ben beta 2682 olduğunda hamile olduğumu öğrendim yani beşinci hafta, tam bir hafta sonra kese gözüktü ☺️ Kese göründükten bir hafta sonra da bebeğimiz gösterdi kendini ☺️