iremgngr Selamlar ben eşimle gurbetteyim 28haftalık hamileyim devlete gidiyorduk doğumda çok karar sız kaldım bilmediğim şehirde devlette rahat edermiyim yoksa özelemi devam etsek okadar kararsızım ki psikolojik olarak bu durum baya etkiliyor beni özel biraz pahalı ama önemli degil yeterki sağlıklı olsun görüşlerinizi alabilirim lütfen devlet mi özel mi iyi olur sizce ?teşekkürler 🙏🏻
Misrax iremgngr canım bende 27+4 üm bügüne kadar hep devlette gittim am 32 -34 haftalarında özelle geciş yapıcam doğum için cunkü devlet hastanelerinde babalayı almıyorlar bile hastaneye refaktci sıkıntı hepsi pandemi yuzunden bendr sizin gibi düşünüp duruyorum
Hatice68 iremgngr valla kuzum once olsa devlet derdim ama şuan devlet hastaneleri ilgilenmiyor ki bizim burda boyle yani aksaraydayim bi kere gittim hamileligim boyunca hep özele gittim sonra dogumu da nasip olursa cuma günü ozelde yapicam inşallah
Annecik_ iremgngr hangisindeki doktor iyiyse orada yap git muayne ol neresi içine sinerse orası olsun
nurbebek01 Devlet hastaneleri güzel ama benim tek kafama takılan doğuma doktor girmiyormuş asistanlar giriyormuş doktor arada bir gelip gidiyormuş ondan biraz kafama takıldı bide gerçekten ilgi eskisi gibi degil
Lulemom İmkan varsa bence özel. Yoksa yapcak bişi yok zaten devlete gidilir. Ama devlette ne sorduğun sorunun cevabını doğru dürüst alıyorsun ne de ultrasonda doğru düzgün bakıyolar. Sıra beklemek zorunda kalıyosun falan. Bide virüs var şimdi. Ben özele gidiyorum. Saatim şaşmıyo hiç beklemeden giriyorum. doktorum rutin kontrollerde en az 15 dk ultrasonda bakıyo. Renklide en güzel pozu yakalamaya çalışıyo. Sonrasında sorularımı yazmış oluyorum tek tek onları cevaplıyo. Telefon numarasını verdi. Acil bişi kafama takıldığında mesaj atabiliyorum, yani kafamda rahat oluyo.
Aysenurctn32 iremgngr takibini başka bir yerde yaptırıp doğumunu başka bir şehirde yapacaksan ilk önce hem özel hemde devletten bir doktor seçip ikisiyle de görüş. Hangisi daha yumuşak davranırsa onda doğumunu yap. Mesela bizim burada özele son dakika doğuma gittiğinde doktor çok yüksek meblalar istiyor. Neymiş risk alıyormuş hastanın hiçbir şeyini bilmiyormuş. Bir de takibini ben yapmadım diye önemsemiyorlar. Durumunu ikisine de belirt hangisi daha cana yakın gelirse onda yap.
Emsare Şehir hastanesi varsa bulunduğunuz ilde devlet, yoksa özel. Konya Yozgat ve Mersin şehir hastanesinde doğum yaptı arkadaşlarım hepsi de çok memnun kaldı. Yoksa özele gitmenizi tavsiye ederim
Selver90 Param olsaydi kesinlikle özele giderdim.ama adi ozel olmayacak calisanlari gorevlileri,doktoru,hemsiresi bunlarin ozel olmasi sart.devlette biraz insan muamelesi gormuyorsun.tabi her devlet ayni degildir.