NilayRuya Arkadaşlar hemşireye vereceğiniz kıyafetleri ayrı bir çanta mı yaptınız yoksa bebeğin tüm eşyalarıyla birlikte mi koydunuz? Nasıl yapsam diye düşünüyorum 🙄
Ftmasanli NilayRuya ayrı yapın kendi eşyalarınız ayrı bebeğinizin çantası ayrı olsun hemşireye verilecek olan yani
Basakgul NilayRuya valizde genelde iki bölme oluyor ben bir bölüme bebek bir bölüme kendiminkini koyacağım kilitli poşet ve organizerlerle beraber.anne bebek çantasına da kendimin ve bebeğin kişisel ihtiyaçlarımı koyacağım ☺️
Mrv24 Ben battanesinin içine giyeceği takımi ve bir adet de bez koyup vermiştim kizimda yine öyle yaparım. Ayrı bir çantaya gerek yok valizinize koyabilirsiniz
NilayRuya Yaagmurr valla az kaldı böyle ara ara heyecan basıyor 🙈 ayyy gözün aydın canım benim Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah nasıl gidiyor bebisle hayat💕☺️