Selam kızlar 3 aylık hamileyim ve böbrek sancısı çekiyorum, ikinci gebeliğim.Kizima hamileyken de son günlerinde yaşamıştım bu sanciyi bı kaç gün önce doktoruma anlattım ama hiç bişe söylemedi ve herhangi bi tedavi vermedi daha önce başına gelen var mı? Ne yapmam lazım..?