ccnnssuu Kizlar 6+3 deyim. kahverengi, hafif kirmizilik ve pihti seklinde akintim oldu . progestan ve igne yazdi doktor. İgneyi yaptirdim ilaci da duzenli kullaniyorum ama gecmedi bu sekilde hep surecek mi bu akinti. Bu durumda olanlar var mi?
Gulce5038 ccnnssuu benim de oldu hala da ara ara oluyo doktor kese de bebekte sıkıntı görmediği için korkmuyo ilaçlar zaten iyi gelir
Tuu66laaaayyy55 ccnnssuu bende o haftada hap ve fitil kullandım dikkat et çok hareket etme uzanma dinlen ağır kaldırma şuan tutunmaya çalışıyor çok dikkatli ol
Esrelf ccnnssuu bebek sağlıklı ise siz ayakta da kalsanız o tutunuyor.3 gün düzelmesi için çok kısa zaten. Kırmızıdan kahverengine dönüyorsa düzeliyordur. İlaçları düzenli için.ilk 2 ay bebek yerleşmeye çalıştığı için çok şiddetli olmayan kasık ağrısı normal. Cinsel ilişkiden uzak durun. Ağır kaldırmayın. Gün içinde fırsat buldukça oturun.
ccnnssuu Gulce5038 aynen bebek ve kesede sikinti yok ama artik kendine dikkat etmelisin dedi 3 gün oldu devam ediyor gecmezse diye cok tedirginim dusundukce de kasiklarima kramplar giriyor
Gulce5038 ccnnssuu Yatın yatın kalkmayın istirahatle düzeliyo inşallah bende aynı 6+4 te acile gtmiştim kanlı kahve gibi gelmişti korkup da etkilemeyin kendinizide bebişide
ccnnssuu Gulce5038 hafta ici calisiyorum dinlenme firsatim pek olmuyor da hafta sonlari uzaniyorum cok yürümemeye de calisiyorum insallah bir sey olmaz :(
Gulce5038 ccnnssuu allaha emanetler insallah içinizi ferah tutun ilaçlar fayda ediyo dinlenememek de yapyo zorlanmada yapıyo lekelenmeyi dikkat edin