Betlgkcee meleğini ne sağlık diliyorum bebekler çok güçlü oluyolar çabucak düzelir İnş. Senin yapman gereken dua ve bebeğine süt vermen olacak bende 34+6 da sezeryan ile doğum yaptım solunum sıkıntısı vardı köveze girdi 4 gece sonra çıktı şimdi 5 aylık sen bu vakitte süt üretmeye başla ki bebeğini emzirebilesin sezeryan da süt daha geç gelirmiş birde bebeğin yanında olmayınca gelmezmiş bebek ağlama sesleri dinle dur hormonların çalışsın İnş. Çabucak iyi olursunuz 😊