Girlsmomm Burcuckmk ben hastanede düşünüyorum geçen fiyat aldım albüm dahil 1100 dedi hem anne hem bebek çekimi hastanenin fotoğrafçısı
Burcuckmk Girlsmomm benim hastanede sadece ameliyahtanede cekim yapıyormuş adam pandemiden dolayi oda cekimlerini yasaklamışlar
Minnakhamis Burcuckmk durumun müsaitse yaptır canım ilerde pişman olmazsın en azından ben kendimi biliyorum yaptırmazsam içimde kalır 😂😂
Girlsmomm Burcuckmk benim gittiğim hastane 2 gün çekim yapıyor parası da çok ama içimde de kalmasın diyorum daha karar vermedim
Minnakhamis Burcuckmk al benden de o kadar 😀 öyle dış çekim felan istemedim gidip iki fotoğraf çekinip gelecem 😄 ilerde yavrularımız büyüdüğünde gösteririz ay düşüncesi bile mutlu ediyor insanı 😬😍😄
Beyzan Burcuckmk ben 34. Haftada stüdyo çekimi yaptıracağım kısmetse daha 26 dayım.. pandemi yüzünden hep evdeyiz sokakta çekilmiş bir fotoğrafimiz yok. Giyinme makyaj zaten doktordan doktora. O nedenle anı kalsın istedim inşallah nasip olur
Burcuckmk Beyzan valla bi işe giderken giyiniyordum hastanede calisiyorum forma giydik hepimiz pandemide sonra idaei izne ciktim doktora bile bi pantolin bi tunikle gittim suslenmeyi unuttum iyice 30. Haftama girdim sıkıldım artık