Kızlar aklıma yıne bısey takıldı hamılelığımın başından berı bu pastörize olayına çok dıkat etmedım marketlerde satılan yoğurt bırde ıyı bir peynırcım var oradan peynir faşan yedım çiğ süt zaten içmıorm içersem de pastörize içtim acaba bebeğıme bı zararı olmuş mudur okdr seye dıkat ettım bunu atladım ya çok bı onemı var mı acaba vallahı bıktım kafaya takmaktan