hbsbyksr 38+3 gün erkek bebek bekliyorum bugün sabahtan beri sanki karnım yumuşacık ve küçüldü sivriliği gitti. Kendimi aşırı hafif hissediyorum. Ağrım sızım yok nişanım suyum gelmedi. Bebeğin haraketleri yerinde. Bu olanlar doğum belirtisi mi sizce. @
Cressida hbsbyksr artık son dönemlere gelınce cocuk aşagıya ındiği ıcın hem hafıf hıssedıyor ınsan hemde baskısı azaldıgı ıcın rahat nefes alınmaya başlanıyormuş. Benımde şu an böyle :) aynıyız. Saglıkla alın kucagınıza sızde🥰🥰
Ftmasanli hbsbyksr bizde 38+5 karnım küçüldü ama nefes almadaki zorluğum devam ediyor onun dışında gece yalancı sancılarım oluyor
Cressida hbsbyksr evet bende öyleyım . Ayrıca 38+3 um. . Cok enerjıgım hatta :))) son zamanların emerjısı galıba 🤪 doktorum bugun yumuşama gördü. Doğumum yakın sanırım. Bekleyışi 🥰🥰
hbsbyksr Cressida bazen hemn doğuracak gibi düşünüyorum bazen de 41 leri bulucam diyorum kendi kendime. Aklım hep karnımda ama 😁
hbsbyksr Ftmasanli azıcık biryerim ağrısa kendimi dinliyorum acaba doğum sancısı mı diye. 😅 ama yalancı sancı diyebileceğim kadar bile ağrım yok. Hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum.
Ftmasanli hbsbyksr şimdilik öyle bi an gelir doğum başlar bnde öyle hissediyorum 39.cu haftaya giricem ama hala bekleyiş içindeyiz 🌝
Gulcannnn hbsbyksr ya evet bu güne kadar çok hızlı gelmiştik ne ara zaman geçti anlamadım ama şu an son günler hiç geçmiyor acaba ne zaman gelecek diye düşünmekten 🤦♀️
hbsbyksr Toplumcubirisi dün kontrolüm de herşey gayet normaldi. Ama bi günde aktif akıntım olmadan su azalır mı kendi kendine
Cressida hbsbyksr öyle oluyor gerçekten.. valla bende beklerim dıyodum ama önemsemediğim hafıf kasık sancısı meğersem dogumun yaklaşmasıymıs.. kendımızı dinlemek gayet iyi bence😍😍😇
aannepandaa hbsbyksr benimde sertleşmeye başladı. Dğn kontrolde karnının tamamı sertleşecrk ve doğum sinyalleri başlayacak denildi. 38+1 kanal girmiş tontişim. Parmakta açıklık var. perşembe cumaya gelir dediler bakalımm . Sabırsızlıkla bekliyorum. Kendini yorabildiğin kadar yor dedi. Halı sil koltuk sil merdiven in çık çömel kalk. Dedim temizliği hallettik. O zaman bize gidelim dedi doktorcuğum. Çok tatlı bir ekiple hamileliğimi geçiriyorum..