mavi2021 Hanımlar , ıkızlere gebeyım bı kız bı oğlan kız ıcın Mavi ismını oğlan ıçinde Deniz ısmını düşünüyoruz nasıl sizce ? Yada önerdıginiz var mı
Miniko2 mavi2021 çok güzel … Mavi benimde hayalimdi kızım olursa diye ama nasipte yokmuş . Saglıkla kucaklayın inşallah