Ebkrgz Arkadaşlar bugün kontrolümüzde bebeğimizin cinsiyetini bariz erkek gibi gördük dr daha çok erken dedi ama bi bakar mısınız ve değişir mi sizce?
Nurgullmom Ebkrgz Degişebilir bence kordon felanda olabilir resimde pek anlamadım bacaklari gibi duruyo cunku. En erken 12 de ögrenirsin zaten bence. 14de yada daha sonra netleşie
Ebkrgz Nurgullmom kordon değil canım özellikle sordum onu üstteki sagdaki kalınlığa kordon dedi onun asagısındaki iki çıkıntıdan bahsediyorum ben