https://resimyukle.io/r/C5ZgfS2wWj iyi akşamlar arkadaşlar 7 haftalık hamileyim
2 günden beri kahverengi lekem vardı bugün acile gittim doktor kese şeklinde bozulma vs. yok dedi kalp atışları oluşmaya başlıcak gibi dedi yarın kendi doktoruma gidicem ama beta aklimi karıştırdı arada 20 gün var nerdeyse🤷♀️