Arkadaşlar merhaba, biz bugün 30+1 olduk. ❤️🥰
1700 gram, 42 cm olduğumuzu bugün öğrendik. 🧿
📌 Suyum biraz fazlaydı, daha doğrusu 8′den sonrasının yüksek kabul edildiği aralıkta bizim 7′5′tu. Açlık tokluk şekerime baktık, değerlerim yüksek değildi ama o da yükseğin alt sınırındaydı. Çok şükür 25. Ve 30. Haftamızda düzeldiğini, normale geldiğini gördük.
📌Detaylı ultrasonda hafif derecede böbrek genişlemesi çıkmıştı, 4.6 mm ve 5 mm olarak. Bu hafta kontrol edildi 21.haftadan bu yana bir böbreği hiç büyümemiş , diğeri de 6,5 mm olmuş. Doktorum biz 8′i sınır kabul ediyoruz, böbrek genişlemesi olarak sayamayız bariz bir büyüme yok dedi. Erkek bebeklerde çok rastlanan bir durumda olduğu için , çok normal karşılarız dedi. 10/8′inde görülüyormuş.
📌Vajina ağrım vardı bir haftadır , ayağa kalkıp yürürken , yatakta dönerken vs. Doktorum bebeğimin doğum pozisyonuna döndüğünü o yüzden aşağı baskı yaptığını söyledi. Bu normal bir durummuş, rahim ağzı yetmezliği ve kanama vs. gibi durumlar işe karşılaşılmadığı sürece korkulacak bir şey olmadığını söyledi.
Benzer durum yaşayanlar varsa soru sorabilirsiniz, belki sizler de bu tarz bir durumla karşılaştıysanız yardımcı olur.
- Hafta anneleri sizler ne durumdasınız ? Bu arada ben de 11 kg aldım. 🤰🏼🙈
Bebekleriniz ne durumda , boyları kiloları sıhhatleri nasıl. 😍😍🥰🧿❤️ Kontrollere artık ne sıklıkla gideceksiniz ?
Biz özellikle geceleri çok hareketliyiz, sanırım 32. Haftaya kadar hareketli olacaklarmış.
Allah hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı ve kolay doğumlar yapmayı nasip etsin ❤️