Hâla adam akıllı hareketlerini hissedemeyen ve delirmek üzere olanlar 🙋🏻♀️ Ben sıyırmak üzereyim de acile gidicem artık yetti canıma ya buraya sarıyorum anlatacak kimsem de yok bana bir yol gösterin bebekte kesin birşey var diyip duruyorum kendi kendime piskolojim çöktü. Ya 3 lü tarama da temiz çıktı ayrıntılıyada gittim bebek sağlıklı dedi 3 gün önce kontrole gittim bebeğin iyi dedi niye böyle niçiiiiiiinnnnnnn bomboş gibi ya yokk bugüne kadar 3 4 defa tekmesini hissetim o kadar o da baya aralıklarla anlatamıyorum bu çocuk haftada bir oynuyor resmen bu ne? Şuan bu durumda olmayanlar anlayamazlar tüm gün bebeğe bişey mi oldu diye düşünüyorum ne konuşmalara odaklana biliyorum nede bir ortama girebiliyorum mahvetti beni ya en son gittiğimde doktora söyledim bebek hareketleri çok az diye diyor ki tatlı yedikten sonra hissedersin yemekten sonra hissedersin ya çok değişik bugün 2 çikolata yedim üst üste bişey hissetmedim oturup odaklanmadım da ama dedim ki 2 çikolata yemişim odaklanmasamda hissederim yok anam yoook