8+0 haftalık gebeyim, dün akşam öksürükle başladı gribe yakalandım, şuan hafif ateş, hapşırma, arada bir kuru öksürük ve halsizlik var. Ne yapmalıyım ne yeyip içmeliyim? İlk gebeliğim biraz korkuyorum. Eşim bütün meyvelerden almış getirmiş nasıl tüketmeliyim😔