melek1608 bir şey sormak istiyorum geceliği sezeryan olur belki diye koydum demişsiniz bir aksilik olmazsa normal doğum olacak benimki ama ben iki takım gecelik bir takım pijama koydum. Birkaç kişi de aynı şeyi yazınca merak ettim normal doğum yapınca gecelik giymede bir sıkıntı mı var?