hill1- Kese var bebek var fakat kalp atışı duyulmadı böyle bi durum yaşayıp sonrasında kalp atışını duyan var mı?? 🙏🏻
Mom72626 hill1- daha çok erken ben 6+9 da gittim duydum ama doktorumuz haftaya daha sesli ve net duyarız dedi
hill1- Bana da doktorum duyulması gerekiyordu aslında ama bişey demek için erken çarşamba yeniden gel dedi 🙏🏻🥺