Bebekken hepatit b geçirmişim ozamanlar aşı yokmuş tabi :) suan değerim acayip yüksek çıkıyor, bağışıklığım var.. herhangi bi zararı yok enzimlerinizi etkilemediği müddetçe. Zaten bu durumun bebeğin sağlığından çok sizin sağlığınızı ilgilendiren bi durum, içiniz rahat olsun yalnız değilsiniz :)