escmrk MelekBK izin vermiyorlar ilk kontrolde eşim bi heves geldi belki görebilirim diye ama almadılar
Alev16 MelekBK iki hamileliğimde özel hastaneye muayeneye gittim sürekli eşim hep içeri alındı şuanda 3. Hamileliğim eşim yine yanımda odaya giriyor şehir hastesine gitmiştik 2-3 kez almadılar içeri
Oglumveben34 MelekBK devlet hiç almıyor, tıp merkezine gitmiştim kalp atışını duymaya orası almıştı, sonra özel hastaneye gittik almadı. Sırf bu yüzden doktor değiştim şimdi özel muaynehaneye gidiyorum alıyor. Eşimde görmeyi çok istiyor çünkü