Karnımın sağ alt kıskında bazen yırtılma hissi oluyor acaba çatlıyor muyum? Ya da kasılma bu mu oluyor..kesem yırtıldı tribine giriyorum valla tam da amniyosentez yaptırdığım yerde bi yer fakat ay geçti üstünden bi risk fln kalmadı yani..bilginiz var mı?