Asyachngr Arkadaşlar kilolu hamile kalmak mı avantajlı yoksa çok zayıf hamile kalmak mı avantajlı deneyimi olanlar yazabilir mi
Znrr Asyachngr canım ne çok kilolu olmak avantaj ne çok zayıf olmak. Normal kilomuzda olsak çok güzel olur ama bende maalesef biraz kiloluyum🥺
Merveee34 Asyachngr bence de uygun kilo ile kalmak çok iyi . Ben çok zayıf hamile kaldım mide bulantılarım çok fazla üzerine bide 4 kg verdim ..ayakta duracak halim yok sürekli tansiyonum düşük .Diğer 3 çocuğumla çok çok zor ilgilenebiliyorum
Zdk Asyachngr kilolu derken ne kadar çok kilolu olduğunuza bağlı bence. 76 ile kaldım ben. 82 ile doğuma giricem pzartesi. Az kilo aldım ama üzerimde çook ağırlık hissediyorum
Brcklc @Asyachngr bence hamile kalmak başlı başına bir avantaj ve mucize 🤗 bosverin kiloları hepsi gelir geçer
Asyachngr Brcklc bir yerde doğru evet bir kadına verilen en güzel nimet ama insan arada düşünüyor böyle şeyler 🙂
[silindi] Ben de boyuma göre biraz fazla kiloyla hamile kaldim erkenden de kilo almaya basladim ilk gebeligime gore bende moral bozukluğu yapiyor kendimi cok cirkin buluyorum esimden falan cekinmeme sebep oluyor takintilym daha 4 ayligim ama kötü hissediyorum
Asyachngr [silindi] bende bundan endişe ediyorum 69 kilo ile kaldım daha 7 haftalığım umarım kontrollü ilerler
milena11 Asyachngr 82 ile hamile kaldım boyumda var çok kilolu gözüküyorum aslında. Şuan 5 aylık bebeğim 5 kilo aldım her ay 1 kilo şeklinde gitti. Annemde böyle olmuş toplam 10 kilo almış. İnşallah benimde öyle olur
Ozlem23 Asyachngr ben normal kiloda hamile kaldım 168 boyum 64 kilo idim 9 kilo aldım 34 haftaligim 🤔 bilemedim daha zayıf olsaydım daha ki az kilo almış olurdum
Ozlem23 Asyachngr 😊 çabuk geciyo valla ben hiç anlamadim hele ikinci üç ay ne ara geldi gitti Allah sağlık versin 😊
Smyy00 Asyachngr kilolu hamile kalmak neden avantaj olsun ki zayıf kalıp istediğin kadar yiyeceksin :😊
Asyachngr Smyy00 zayıf olarak kalanların kilolu olarak kalanlara oranla daha fazla kilo aldıklarını duydum çoğu zaman o yüzden 😊
Smyy00 Asyachngr çok kilolu olup az kilo alacağıma az kilolu olup birkaç kilo daha fazla almayı tercih ederim, 😬 ki ben 58 le hamile kaldım şu an 65,5 um ve 35 haftam bitti 😊
Asyachngr Oziozi elifmom2 Ozlem23 busra-mom sanırım daha çok küçük olduğu için böyleyim sizinkiler kadar olunca belki bende kilo almayacağım çok ☺️