Cansu_k Merhabalar. Elenatal1i kullananlar var mı ne kadar bir süre kullandınız hamilelik döneminde? Benim 17. Haftam 2. Pakete başladım.
Cansu_k Znrr içinde folik Asite varya uzun süreli kullanım otizme yol açıyor deniyor. Aklıma takıldı o yüzden teşekkür ederim 🌼
Ts6161 Yanlıs bilmiyorsam içinde b12 magnezyum falanda var. Acıkcası bn hergun almıyorum… Otizim riskini duydugum için süreukli kullanm yapmıyorum. Sebze meyvelerle tamamlamaya calısıyorum
Hayalizlerim Ts6161 nereden duydunuz bu bilgiyi vitamin takviyesinin otizmle ne alakası olabilir yani öyle olsa doktorlar kullandırırmı hiç lütfen emin olmadığınız bilgileri paylaşıp insanları yanlış yönlendirmeyin
Cansu_k Hayalizlerim burda okudum bende o yüzden aklıma takıldı. Hamilelik öncesinde de farklı bir marka folik asit kullandım ama dedikleri gibi aksi taktirde doktor onermezdi zaten