Elifinanc Merhaba arkadaşlar Cumartesi günü Allaha çok şükür normal doğum yaptım. O akşam bebeğimin burnu iyice tıkanmaya başladı bebek doktoruna gösterdik tahliller yapıldı. Enfeksiyon olduğunu söylediler yoğun bakıma aldılar kuveze. Prokalsitonın değer 0,05olması gerekirken 8.81 çıktı. Crp 5 olması gerekirken 0,3 çıktı. Bu şelikde olan varmı lütfen cvp yazın çok ihtiyacım car🙏☹️
Aslihan Elifinanc Bnim bebeğimin de kanında enfeksiyon çıkmıştı 4 gün yattı yoğun bakımda resmen eziyet ti çok iyi anlıyorum sizi ama inanın orda daha iyi şartlarda bakılıyor çok küçük oldukları için kuvez e konuluyor.