İyi akşamlar kızlar 37-4 günlüğüz bu gün hastaneye gittim kanım çok düşük normalde 11olması gerekirken 7 olmuş bu şekilde seni doğuma alamam dedi kan serum da olmaz zaten yan etki yapıyor bende vermedi Kızılay’dan iki ünite kan alıcaz dediler tek ünite 500 tle dediler biz çok pahalı dedik hatta isterseniz devlet hastanesine gidin halsiz olduğunuzu söyleyin çıktısını da gösterin bunu talep etme yasal hakkınız var dedi asistan sonra biz devlete gittik aşırı bir kuyruk vardı geri geldik eve Kızılay’ı aradık öyle birşey yok onlar bizden talepte bulanacak biz göndericez ücret falan yok dedi anlamadık hastaneyi de arıyoruz açmıyorlar bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba