hamsicik55 Arkadaşlar çok öksürüyorum kasığıma sancı vuruyor. Öksürük için ne yapabilirim başına gelen varmı çok kötüyüm 😓
Esrelf hamsicik55 bence önce bir kbb ye gidin doktor boğazınıza ve ciğerlerinize baksın. Bende farnjit oldum ama öksürmedim. Sadece parol verdi. Sıcak ballı süt hem öksürüğü azaltır hem boğazını yumuşatır. Bol Ve sık sık su için.
Sibelezgi hamsicik55 canim en iyi gelen karisim taze zenxefili soy dogra icine limon dogra ustune bal dok kavanozda beklet ve tuket ben o sekilde iyi oldum
hamsicik55 Esrelf gittim ama şuan için bisey yapılmıyor dedi kronik faranjitin var agumentin ic agrın olunca parol at dedi kesmiyor ne yaptimsa
Vuslat23 Bende faranjıt var bol su tuketınce asla ılerlemedı bazen usutup ter vs olunca nasıl baslıyorsa oksuruk tursu suyu var annem gebeyım dıye tuzu az lımon ve az acı ağırlıklı uyumadan bır bardak ıcıyom sabah boğaz tertemız