Ben 15+3 üm bazı günler 500 gr aldım gibi bazı günler almadım gibi oluyor🤷🏻♀️ Herhalde bu 4. Ayın sonunda 17. Hafta gibi 1 kilo almış olucam. Bence kaç kilo ile hamile kaldığımızında önemi var, vücut kitle endeksimiz, vücut yağ oranımız bunlar kaç kilo almamız gerektiği yada alacağımızı belirliyor. Vücut kendini 9 aylık süre boyunca doğuma hazırlıyor. Eğer vücudumuzun yağ oranı az ise vücudun emzirme dönemi için hazırlık yaparken yağlanması gerekiyor. Yani ne kadar dikkat etsekte vücutta kendini ona göre ayarlıyor ve yine kilo alıyoruz. O yüzden kıyaslamak çok doğru olmayabilir.