Valla canım bende 17+3 haftalık hamileyim ben bile hamile gibi hissetmiyorum 😂 şuan özellikle ne içerde bir hareket ne şişlik ne göğüs hassasiyeti 🥲😅bende düşünsem panik yapsam çok telaşlanıcam ama düşünmüyorum daha çok minik bebeler hamileliğin başındayız korkulacak bir şey yok bence telaş yapma bazen belirtiler kaybolabiliyor 🥰🥰