Adabahar Kızlar bilirsiniz büyük abdest siyah oluyordu benim gün geçtikçe eski halini aldı şuan k bakmayın açıkça yazdım ama açık kahve oldu doktorum eleviti bıraktırdı magnezyumu da ben bıraktım sadece demir hapı ve devit3 d vitamini içiyorum yeni başladım şuan ve tamtersi idrarımda koyu olmaya başladı su içiyorum ama eski açık renkliliği yok daha koyu varmı böyle olan??
OzlEmrah Adabahar Bende öyleyim ama nedenini bende anlamadım inşallah erken gelmez bebeklerim 35 haftalığım zaten 37+4 haftalıkken alacak bebekleri sabrederler inşallah o zamana kadar 😕🙏
Adabahar NaimeYilmaz ay seninle aynıyız biz zaten 😆 senin de öyleyse rahatladım doktoru aricaktım yarın😅 bir de bugün çok halsizdim kolum kanadım kalkmadı valla doğum mu geliyo yaaa 🤭😑
Adabahar OzlEmrah ay ikiz mi😍 zamanında gelsin kuzularımız inşallah cnım doğum başlangıcı belirtileri diyorlar ama bilmiyorum 😑
1PrensAnnesiii Benimde idrarım çok koyu ve yeteri kadarda su içiyorum ama 37.haftaya girdiğimden beri geliyor acaba neyin habercisi bu😊
Adabahar 1PrensAnnesiii ay yalnız değilmişim doğum başlangıcı diyorlar 😑 sağlıkla ve gününde gelsinler cnm yaa
NaimeYilmaz Adabahar ben herseye normal gozuyle bakıorm artık hareket edıyor nasılsa ıstedıgı zaman gelsn dıorm 😊
OzlEmrah Adabahar Evet Canım ikiz yarın bunu bir doktora sorayım ben kontrolüm var. Benimkilerde maşallah hareketli ama zaten erken doğacaklar daha erken gelmesinler 20 gün daha sabretsinler 😁😅
1PrensAnnesiii Adabahar doğum başlangıcı diyorlar ama ne gelen var ne giden canım sancım bile yok🤦🏻♀️🤣
Adabahar NaimeYilmaz aynen beni de hareketleri sakinleştiriyor okuyorum son haftalarda hareket azalıyo diyo ama benimkinin maşallahı var🙏
SelinzgrSgan Decavitin acıklama kısmında okudum idrarda sarılık dıskıda koyu renge sebep oluyormus ama yinede doktora sormakta fayda var