Öncesini bilmiyorum ben küçükken komşumuzun bebeği ufakti baya demir ayakkabı giymişti o zaman çok tuhaf gelmişti bana hafızama yer etmişti. Bundan bir iki yıl önce karşılaştık maşallah kocaman genç kız olmuş yürümesi görünüşü çok iyi. Ki bu dediğim 15 sene öncesinin imkanları şimdi daha anne karnında tespit ediliyor. Bence içinizi ferah tutun inşallah bir sıkıntı çıkmaz sağlıkla doğsun inşallah 🌸