idiloska Oznur_06 ben varım. Karın kaslarım acıyor, özellikle göbek yanı, bi yere dayanıyor içerde o da acıtıyor.
Minigim20 Oznur_06 benim alt kısmı bugün fene acıyor ama nedenini çözemedim bı turlu hareket etmekte zorlanıyorum
Sayeninannesi Oznur_06 benimde olmuştu karnımla tam gögsün orası değil mi ? Bebeğin kafası orda ondan acı yapıyor demişti doktorum Dönünce geçti
idiloska Sayeninannesi kaburga altı :( geçen kafası mı kolu mu resmen hissetim böyle dokundum elime geldi minnoşum sonra da kıpırdanmaya başladı.
Sayeninannesi Oznur_06 bende takamadım hiç daha çok sıkıştırıyor sütyen. Bana öyle demişti doktorum gerçekden bebek aşagı dönene kadar acıdı dönünce rahatladım
Sayeninannesi idiloska oy yerim onu ☺️ Kafasıdır muhtemelen hafif hafif ovun yer değiştiriyor. Doktorum kafası orda sıkıştırıyor kaburgalarını demişti. Dönünce geçer sizinde inşallah
idiloska Oznur_06 benim de oluyor aynı şekilde, arada bi yanıyor bazen de böyle sanki spor yapmışım gibi tuhaf bir ağrı mı acı mı değişik bi şey oluyor.
Sayeninannesi Oznur_06 35 de döndü benim. Değişiyormuş ama erken olan var daha geç dönen var diyorlar.
idiloska Sayeninannesi o kafasını kollarını düşündükçe deliriyorum zaten, böyle minik minik kollar ayaklar parmaklar 😍🥰🥰 evet karnımı ovunca hemen hareket ediyor, konuşunca da öyle. Çok acayip bir duygu gerçekten ❤️❤️😍
Sayeninannesi idiloska yaaa minnoşlar 🥰🥰 sağlıkla gelsinler🙏 Benim az kaldı darısı size 39+1 gelsin artık diye heyecanlanıyorum 🌸