Gdizmen Merhabalar 24haftalik hamileyim 1hafta once grip oldum gribim gecti cok sukur ama hala cok oksuruyorum ve oksurdukce damla damla altima kaciriyorum her oksuruk sonrasi tuvaletteyim 🙊🙈 Allaskina var mi benim gibi olan yaa korkmaya da basladim
Susam1 Gdizmen bende de oldu 1 2 kere 😁 normal bence baskı var bide sürekli çişin varmış gibi mesane dolu ya minik bir baskıyla sızıyor.. Şimdi bide 34.haftamdayım bu son 2 3 haftadır sürekli iç çamaşırı değişiyorum akıntı oluyor yanii her sey oluyor bu hamilelikte
Baloncuk41 Oho kusarken damla damla degil baya bildigin altima yapiyodum 🙈 ben ilk hamilelikte çok tutuyodum kendimi kusmamak icin zorlayincada daha kotu oluyodu iste hapsirinca falan da kaçıyo baskidanmi kaslarmi gevsiyo bilemiyorum.
Baobap Gdizmen bende diş fırçalarken tükürmek için eğildiğimde kaçırmıştım. Çok komikti. Gebelikte normal😄
Sebahat2020 Gdizmen bende televizyona bakıyordum ayaklarımıda yükseğe diktim gayet güzel keyfim yerindeydi grip olunca bi hapşırdım eyvah Sıcak Sıcak geliyor eşime dedim galiba suyum geliyor garibim hemen koşmuş üstünü giyiyor bir yandan da çantaları alıyor 😂😂 hemen banyoya ama bi baktım ki altıma işemişim 😂dedim dont panik gelmiyor ✋ hayatımda yaşadığım en komik anlardan biriydi benim için 😂😂
Minnakkkk Gdizmen yanlız degilsinnnn 😂😂😂🤚🏻🤚🏻🤚🏻 Oksururken hapşırırken kusarken her an KESKe sadece kacırmak olsa bazen sırılsıklam oluyorum hepsi şarılllll diyeeee akıveriyor anlamıyorum bile 😂😂
Bircen_12 Gdizmen benim daha kötü öksürüyorum grip geçirdim ben de öksürürken kendimi istifra ederken buluyorum 😭