DenizSayer Sinem_30 18+5 im bugün hissettim kıpırtısını uyandım an başladı kıpırdamaya çok güzel bir duyguydu kızım kıpırdamak hissettirmek için uyanmamı beklemiş gibi oldu 🌸🙏🏻Yakında hissedersiniz canım sizde inşallah👼🏻🤰🏻
Cigdm Sinem_30 canım o haftada değil hatta 20 de bile çok iyi değil nasıl 21 oldu ozaman çok netleşti hemrak etme bende hissetmeyi pek istemezdim aç biraz yeter ben rahatsız oluyorum 😁bı benim sanırım böyle bana göre dokuz ay yatsın çıksın
Ays0 19+3 bizim ve yavaş yavaş hissediyorum belli belirsiz olsa da anlamaya başladım. Bir kez çok ciddi hareket hissettim o zamanda hapşırma sonrasiydi
Bloggeranne_93 Sinem_30 canım bizde 19 olduk ama 18de hıssettım 4-5 gün önce. Ilk basta mısır patlaöıs gibi oldu gaz diye düsündum ama sonrakı gunler baya baya hıssetmeye basladım 😍 ama herkesın aynı olmuyor yakında hıssedersin canım