Misto Önlem marka bebek bezi aldım bebeğime yenidoğanını acaba nasıldır bu bez pişik yaparmı uygun fiyatlıydı baya kalitesi nasıldır kullanan varmı aranızda arkadaşlar
Znrr Misto canım bebek bezini stoklama yapma bence. Her bebeğin cildi farklı başkasına iyi gelir ama Allah korusun sende alerjik bi durum gösterebilir.
Misto Znrr yok stok yapmadım canım bi canbebe aldım birde önlem aldım başka almadım bilerek iki ayrı marka aldım pişik konusu yüzünden