Yenianneadayii 5+3 haftalık hamileyim sürekli ağlıyorum kendime engel olamıyorum eşim sürekli ağlamamla dalga geçer oldu hormonlardan mıdır acaba yoksa psikolojim mi bozuldu kendimi tanıyamıyorum😟 Böyle duygusallık yaşayan var mıdır??
Mls_mls02 Yenianneadayii bende o haftalarda öyleydim canım saçma sapan şeylere ağlayıp eşime sarılıyordum hormonlardan kaynaklı
Min_demirkol Yenianneadayii Canım hormonlardan oluyor çok normal 🥰 ben ev süpürürken süpürge mobilyanın köşesine takıldı diye ağlamıştım 😃 ah hormonlar ahh
Yenianneadayii Mls_mls02 ağladığım için kendime kızıp daha çok ağlıyorum ne zaman geçti duygusallığınız acaba
Mls_mls02 Yenianneadayii 20. Haftalarda geçti canım 23 haftalığım şu an ve herşeye gülmeye başladım şimdide neşelendim iyice çok şükür 🙏🏻
Yenianneadayii Min_demirkol ağlamanıza sevindiğim için özür dilerim 😂 herkesin böyle olması içimi rahatlattı 🙃
Yenianneadayii gulin-35 gerçekten mi 😀 az önce arkadaşımıza sürekli ağladığımı söylediği için ağladım bende 🥲
gulin-35 Yenianneadayii ewet bıde yanı kızarakta soylemedı muhabbet arasında calısıyom zaten cok tv ızleyemıyom gece gec yatmıstım cok tv ızlıyon kendını alamıyon uykusuz kalıyom gıbı bısey dedı saatlerce agladım 😀sımdı de bısey demeye korkuyo yorum yapmıyo hıcbıseyıme 😀
gulin-35 Yenianneadayii sonra azalıyor ama son zamanda ve lohusalıkta tekrar artıyo galıba burda bazı postlar gormustum bu sekılde
idiloska O haftalarda her şeye ağlıyordum ben. Kedi mamasını yemedi ağladım, yere bişey döküldü ağladım, filmde bir şey oldu ağladım. Sonra kendiliğinden geçti.