HappyMom benim karnım üçüncü ayımda çıkmaya başladı, 16.haftamda çatlaklarım belirmeye başladı, gittiğim güzellik merkezinde ki uzmanın önerisi ile doğal zeytinyağı sürmeye başladım. Fakat asla fayda etmedi ve çatlaklar artmaya devam etti. Ardından 22.haftamda falan eczaneden eczacının önerisi ile dermaderm kakao yağlı çatlak kremi aldım ama o da asla fayda etmedi ve çatlaklar aldı başını gitti. Önce karnımdaydı sonra belime ve baldırlarıma yayılmaya başladı. Aktardan öneri üzerine hindistan cevizi yağı kantaron yağı ve badem yağı kullandım ama onlarda fayda etmedi ve bacaklarımın arkaları da çatladı. Şimdi 35 haftalığız herhangi birşey kullanmayı bıraktım çünkü fayda etmiyor, doktoruma sordum derimin elastik olmadığını ve çatlamamın da genetik olduğunu söyledi yani ne yaparsam yapayım çatlarmışım. Bende saldım doğumdan sonra çatlak tedavisine falan giderim en olmadı yapacak birşey yok 🤭😋