srpgnr HappyMom ne kullanılırsa Kullanılsın vücut yapısı gereği çatlama olacaksa ne yazıkki engellenemiyor
Feriss srpgnr görümcem maşallah 2 çocuk doğurdu iğne kadar bi çizik bile yok benim sürmesinin şey kalmadı çatlamaya devam ediyor ve hiçbirlerim etkisi olmadı bence de kesinlikle vücut yapısı ile ilgili 👍🏻😍😍 ama olsun çatlaklarımı bile seviyorum çünkü içinde meleğim var 😍😍😍
Redpepper Hindistan cevizi yagı, kakao yagı, zeytinyagı kullanıyorum bikaç haftadır lierac da eklemeyi düşünüyorum ama biraz genetik bu iş bakalım :)
cansugrn EylulHifaa ben hamilelikten önce de kullaniyodm bebe yagi ama bio oili 4.aydan itibaren kullanmaya basladm
Haleee HappyMom Mustela çatlak önleyici yağ ve normal bebek yağı kullanıyorum ben 30+6 dayım suana kadar 14 kg aldım ama hıc çatlağım yok 🥰
Mervetrkmenoglu Haleee merhaba ben 7+3 hamileyim daha çok yeniyim ama catlamamak için krem düşünüyodum mustela iyi mi acaba çok kişiden duydum ama yararı varmı gercekten
Unique_Ted Habiss body lab ve bir tane canlandırıcı masaj yagı var . Almak isterseniz markanın danışmanlığını yapıyorum . İletişime geçebiliriz.
Mervehalit Liearac kullandım bioil, Hindistan cevizi yağı ve bebek yağı kullandım hiç birşey fayda etmedi. Tamamen genetik olduğunu düşünüyorum. Birde kantaron yağınıda kullandım fayda göremedim. 27 haftadaym inşallah daha fazla artmaz
Nur_grvn HappyMom 36. Haftaya kadar hiç catlamamistim bugün fark ettim artık catliyorum 😭 bio oil kullanıyorum
Vosvosgil Nur_grvn bende lierac kullanıyorum sabah akşam 34 haftam bitiyo karnımın altında ufacık bi çatlagım oluşmaya başladı
Kosk Ben ilk aydan itibaren bebek yagi kullandim4.ayimdada bio oil kullanmaya baslicam bol su icmek ve esneme hareketi yapmak dolasimi hizlandirdigi icin catlamada onleyici olarak daha etkili diye dusunuyorum yinede genetikte varsa illaki olucak
Turti Hindistan cevizi ve bio oil kullanıyorum hiç bir faydası yok hamişler çok erken başladım doktorumun tavsiyesi üstüne bir gün bi baktım basenimde ve kalçamda çatlaklar var her gün sabah akşam yağladığım ve kilo almadığım halde bende yana döne ne kullansam diye düşünüyorum