8+2 haftalığız. 3-4 gündür hafif iğne batması girip çıkıyordu saniye sürüyordu ilk kez bugün biraz fazla oldu yani aniden yataktan kalkınca ayağa kalkıp gerinince kasıklarımda batma ağrı zonklama gibi oldu çok kıvrandırıcı değil tabi doktoru aradım ne olur ne olmaz bir gün kanama olursan diye progestan verdi onu içecekmişim geçene kadar yani şok oldum düşük tehlikesinden bahsedince ama önlem amaçlıymış kanamam olmadığı halde kullanacağım çok tuhafıma gitti.. Op. Dr. Kapan Kocatepe’nin videosunu izledim o da normal diye söylüyor hamileliğin ilk ve son aylarında rahim büyüyor kaslar geriliyor dedi bu tarz ağrıların olmasına. Of ya Allahım napacam ben. Progestan 200 mg sabah 2 akşam 2 verdi. Niye kullanıyorum ki kanamam yok dedim ama düşük olmasın diye verdi.. Çok karıştım arkadaşlar yok mu böyle şeyler yaşayan neler yaptınız?