Halenur-42 Canım şehir hastanesine gittim memnun kalmadım 15 Temmuz’a gidiyorum şuan memnunum ama kişiden kişiye değişir tabiki özele gidipte memnun kalıp memnun kalmayan çok kişi vardır 😊