Kesin erkek olur diye bir şey yok ama ihtimal artıyor. Sebebide şu Spermlerden gelen X kromozomu kız bebeği, Y kromozomu ise erkek bebeği oluşturur. X kromozomu yavaş fakat güçlüdür. Y kromozomu ise hızlı fakat daha güçsüzdür. Yani yumurtlamadan 1-2 gün önce ilişki olursa muhtemelen erkeği oluşturacak Y kromozomu çoktan ölmüş olur ve X kromozomları yumurtayı döller. Fakat aynı gün ilişki olursa Y kromozomları önden gideceği için döllenmesi ve erkek olması ihtimali yükseliyor. Tabi öncesinde yaşadığınız ilişki ve içeride yaşayan spermlerde durumu değiştirebilir ☺️